Monday 20 September 2010

Selangkah maju







Assalamualaikumwarahmatullah...

Alhamdulillah.. Dengan izin Allah aku masih lagi dapat meneruskan usaha untuk menghidupkan blog aku ni.Aku baru selesai meng'upgrade'kan blog aku yang dah lama menggunakan design lama.huhu.terasa malu jugak.Mujur dapat ikut jugak selok belok nak buat blog ni.Fuh...baru aku tau..blogspot sudah banyak maju...hehe..

Insya Allah , aku akan menulis selagi mana yang mampu mengikut kepada masa dan kelapangan.Maklumlah,sekarang ni,sudah musim peperiksaan .Aku pulak sudah pegang dua subjek untuk pereksa besar.Dua-duanya adalah subjek Nahu n Saraf untuk peperiksaan Sijil Menengah Agama Negeri Pahang dan Sijil Tinggi Agama Malaysia.Semoga anak didik aku terus berusaha dan tabah menghadapi segala dugaan hidup.

Sekian dulu.

Musmai Al-qunaitree

Wassalam.

1 comment:

Anonymous said...

salam..
insyaallah ustaz..